زندگانی

این وبلاگ در رابطه با مسائل زناشویی است

زندگانی

این وبلاگ در رابطه با مسائل زناشویی است

رابطه ارتباط جنسی و رسانه های گروهی

رسانه های گروهی

رسانه های گروهی بر روی این که چرا مردان تا این حد نسبت به طرد شدگی آلرژی نشان می دهند , تاثیر مضاعف متعددی دارا هستند . مردهای مدرن معمولاً در قبال طرد شدگی نسبت ارتباط جنسی دارای اهمیت میباشند چون که آن‌ها هر روز توسط تبلیغات رسانه ها که زنان اغوا کننده و وسوسه انگیز را به نمایش می‌گذارند , بمباران میشوند . درین تبلیغات زنان می‌گویند :

این پیام ها برای مردان دوچندان تحریک کننده اند و در عین درحال حاضر هنگامی که آن ها در دام این دنیای ذهنی می‌افتند و یا این که هنگامی که آنان در دنیای حقیقی وواقعی قرار می‌گیرند , هنوز در حالا اندیشه کردن به‌این دنیای فرضی می باشند . آنان با خودشان میگویند که آیا به حقیقت اینجانب شخصی هستم که شور و شهوت جنسی ندارد !؟ چه بسا چنانچه آن ها نسبت به یک ارتباط دارای تعهد باشند احتمال دارد گه گاه که سهم دار جنسی شان سرحال به لحاظ نمیرسد شم نمایند که مشکلی موجود است . چرا گاه از آن نمای دیگر , قطعاً سبزتر به لحاظ میرسد .


مرد پی نمی پیروزی که آیا همسرش واقعاً ارتباط جنسی می‌خواهد یا این که خیر . ولی گهگاه برای این‌که زن تمایلاتش را به ارتباط جنسی حس نماید , ابتدا نیاز به حمایت عاطفی از جانب همسرش دارااست . زمانی که سهم دار جنسی مرد , به مقدار وی ارتباط جنسی نمیخواهد , وی شم می نماید ناچار است به خاطر دست یافتن به آن ( ارتباط جنسی ) مرزها را نادیده گرفته و از روی آن بپرد . وی شم می نماید که بی اثر است زیرا سهیم جنسی اش چندان خواستار آن نیست .


زنان ارتباط جنسی عاشقانه را دوست دارا هستند البته پیشین از این‌که نیاز جنسی شان نسبت به همسرشان شدت بگیرد , نیاز به شم علاقه , محبت و صمیمیت دارا‌هستند . بعضی وقتها بیدار کردن جنسی آن ها قادر است خیلی معمولی , با آوردن یک شاخه گل و یا این که پاک کردن آشپزخانه , صورت پذیرد .

شگفت این است که روز جاری ارتباط جنسی در همگی قسمت های رسانه ها به دیده می‌خورد و با این وجود , اینجانب بیشتر و بیشتر شاهد نارضایتی های زنان راجع‌به “ عدم عشق همسرشان به ارتباط جنسی ” هستم .


مردان هر چقدر بیشتر در رسانه ها شاهد ارتباط جنسی می باشند . در منزل طرد شدگی جنسی بیشتری را حس می نمایند و جذابیت نسبت به سهیم جنسی شان را بیشتر از دست می دهند . مردان , جذابیت و کشش جنسی شان را از دست می دهند , خیر به خاطر این‌که تن همسرشان با تن زنانی که در رسانه های گروهی مانند تلویزیون یا این که مجلات می‌بینند قابل مقایسه نیست , بلکه به خاطر این که آن ها شم طرد شدگی و باخت جنسی می نمایند .


این زمینه , بی مقدار برای زنان با اهمیت است که بدانند : “ اساساً چیزی که کلیدی است آن نیست که بتوانند تن مردان را به خویش جذب نمایند , بلکه دارای اهمیت آن پیامی است که آن ها برای ارتباط جنسی ابراز می‌نمایند .