زندگانی

این وبلاگ در رابطه با مسائل زناشویی است

زندگانی

این وبلاگ در رابطه با مسائل زناشویی است

10 بهترین برس ابرو برای ابروهای کاملاً برجسته

توسط MELANIE RUD به روز شده 03/05/20
اشتراک گذاری
پین
پست الکترونیک
سردبیران ما به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق ، آزمایش و توصیه می کنند؛ شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد روند بررسی ما در اینجا کسب کنید. ما ممکن است کمیسیون مربوط به خریدهای انجام شده از لینک های منتخب خود را دریافت کنیم.



فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی

آرایش

لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان

زن با آرایش حداقل و ابروهای کامل
 IMAXTREE
در جستجوی کمال سطح ابرو Olivia Culpo ، به چند مورد نیاز خواهید داشت. اول و مهمتر از همه ، ژنتیک بی عیب و نقص. (ما بچه هستیم ، بچه داریم ، اما این قطعاً ضرری ندارد.) از نظر جدی ، برای قوس های A + ، یک شکل حرفه ای همیشه یک حرکت خوب است. مانند محصولات مناسب ، از مداد و پودر گرفته تا ژل و مواد معدنی و یا ترکیبی از همه موارد فوق.خرید لوازم آرایشی


اما به یک ابزار مناسب ، یعنی یک برس ابرو نیز نیاز خواهید داشت. "Sabah Ferox" ، متخصص ابرو در Blink Brow Bar در لندن ، می گوید: "برس ها برای مخلوط کردن آرایش و نگه داشتن موهای ابرو در جای خود قرار دارند." آنها برای ایجاد ظاهر دقیق مورد نظر شما لازم هستند. قلم موی ابرو کمک می کند تا به طور یکنواخت محصول را مخلوط کرده و ابروها را طبیعی تر جلوه دهند. "به این ترتیب. همه برس ها به یک اندازه ایجاد نشده اند ، و کدام یک را انتخاب می کنید تا حد زیادی به محصول شما جفت شده بستگی دارد ، همچنین شخصی است. ترجیح ، بدیهی است.

جلوتر ، بهترین برس های ابرو که متناسب با هر ابرو مورد نظر و نیاز شما خواهد بود.

برترین ها: برس آناستازیا بورلی هیلز 20 برس جزئیات جزئی تخت

در سپهر خریداری کنید
ULTA را خریداری کنید
خرید در NORDSTROM
انتخاب ابزاری دوتایی ، ایجاد انواع مختلف ابرو را آسان می کند و آن را به گورو ابرو می گذارد تا ستارگان بتوانند یکی از بهترین موارد موجود در آن را پیدا کنند. از یک برس صاف و برش صاف برای ترسیم و مشخص کردن شکل ابرو و شفاف ابرو استفاده کنید. (نکته مهم: استفاده از کانسیلر در اطراف قوس های شما بسیار مناسب است تا آنها را حتی بیشتر pop کنید.) و / یا از انتهای spoolie برای مخلوط کردن رنگ در کل مرورگرها و موهای داماد خود استفاده کنید.


بهترین بودجه: e.l.f. مژه و ابرو

خرید در هدف
ساده و قابل توجه ، این خرید و فروش بسیار مقرون به صرفه باعث می شود کار ابرو انجام شود. spoolie با توجه به برچسب قیمت آن ، از کیفیت بالایی برخوردار است و به همان اندازه خوب کار می کند تا از طریق مرورگرها یا شانه ها از طریق اپلیکیشن مژه ها استفاده شود.

 7 بهترین اصلاح کننده ابرو برای عروسهای داماد

بهترین برآمدگی: برس شماره 16 تام فورد زاویه دار

خرید در NORDSTROM
خرید در SAKSFIFTHAVENUE.COM
کمی گران قیمت ، اما # ارزش اگر مرورگرها پایه اصلی آرایش روزانه شما هستند. موهای مصنوعی فوق العاده با کیفیت هستند و این یک سرمایه گذاری هوشمندانه محسوب می شوند و برای ایجاد سکته های مویی کاملاً غیرقابل کشف ، کاملاً طبیعی ، مویی هستند. FYI ، زیرا جوش ها مصنوعی هستند ، به خصوص با محصولات کرم یا ژل کار می کنند ، زیرا آنها هیچ یک از محصولات مانند موهای طبیعی را جذب نمی کنند. کریستین کروز ، هنرمند ارشد آرایش در سالن آنتونیو پریتو می گوید ، شکل زاویه دار برای ایجاد مرورگرهای تعریف شده بهتر است ، زیرا ایجاد خطوط نازک و پر کردن شکافهای خالی را آسان می کند.


براش مجسمه ساز Brow London Brow London

خرید در NET-A-PORTER.COM
با استفاده از موهای کوتاه و متراکم ، این ابزار زاویه دار گزینه ای برای استفاده و نگهداشتن پوماادهای ضخیم تر یا محصولات مبتنی بر موم است. این کنترل به شما می دهد کنترل های کوتاهی از رنگ کمک می کند تا به شما در تعریف و شکل گیری مرورگرهای شما کمک کند. شایان ذکر است: پاک کردن هر محصول باقیمانده پس از هر بار استفاده به حفظ یکپارچگی موها کمک می کند.


بهترین برای پودرها: BBB Tamer ابرو لندن

در BBB-LONDON.COM خرید کنید
پودرها گزینه ای برای اضافه کردن کامل بودن به ظاهر طبیعی به مرور هستند و این ظاهری شاداب را همه و مادرشان می خواهند. ترکیبی از پودر مذکور برای دستیابی به نتایج نهایی طبیعی ، مهم است. برای برخورداری از ظاهری طبیعی تر ، Ferox توصیه می کند که ابتدا از یک اپلیکاتور اسفنج برای رساندن رنگدانه استفاده کرده و سپس با این مرد ترکیب کنید. ما همچنین از اندازه باریک قدردانی می کنیم ، که کنترل بیشتری به شما می دهد.

 مداد ، پودر یا ژل؟ این بهترین پرکننده های ابرو هستند

بهترین Spoolie: Benefit لوازم آرایشی و براق Brow Brow & Spoolie

در سپهر خریداری کنید
ULTA را خریداری کنید
تعداد کمی از مارک ها مرورگرها را بهتر از Benefit می شناسند ، همانطور که در محصولات و ابزارهای ارائه شده آنها مشاهده می شود ، مانند این یکی ما این قلب خاص را دوست داریم ، زیرا از الیافی با مخلوط سفارشی ساخته شده است که یکپارچه با رنگ آمیز است و حتی غیرمسئول ترین مرورها را نیز لکه دار می کند. این کار به تنهایی انجام می شود ، اگرچه برای بهترین نتیجه ابرو ، ابتدا از برس زاویه دار در انتهای دیگر استفاده کنید. با موهای محکم ، پودرها ، کرم ها ، ژل ها و موم ها را به خوبی مساوی می کند.

 این استنسیل ها یک صفحه تقلب برای مرورگرهای کاملاً قوسی هستند

بهترین کار چند منظوره: Japonesque Brow & Lash Shaper

خرید در آمازون
اگر دوست دارید با ظاهرهای مختلف ابرو بازی کنید ، بلکه به دنبال به حداقل رساندن مقدار مواد در کیف آرایش خود هستید ، این چند کاره را انتخاب کنید. با پایان spoolie شروع کنید: "من هر نگاه ابرو را با شانه کردن مرورگرها با مارپیچ شروع می کنم تا ببینم دقیقاً با چه چیزی کار می کنم ،" می گوید: بریتانی اسپایکسما ، هنرمند مشهور آرایش ، سپس از انتهای دیگر از برس محکم استفاده کنید. برای داماد و شکل قوس ها ، یا اضافه کردن رنگ. شانه خوب نیز عالی است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد