زندگانی

این وبلاگ در رابطه با مسائل زناشویی است

زندگانی

این وبلاگ در رابطه با مسائل زناشویی است

چگونه از کاندوم استفاده کنیم ؟

CONDOMS - چگونه می توان از یک CONLEME MALE (خارجی) استفاده کرد

زن و شوهر با کاندوم

چهره های سریع


اگر هر بار که از رابطه جنسی واژن ، مقعد یا دهان استفاده می کنید ، به طور صحیح از یک کاندوم مرد (خارجی) محافظت می کنید ، شما و شریک زندگی خود را در برابر STI و بارداری غیرمترقبه محافظت می کنید.

استفاده از روان کننده های مبتنی بر آب باعث می شود کاندوم راحت تر و رابطه جنسی لذت بخش تر شود.

کاندوم به ندرت شکسته می شود ، اما اگر این کار را انجام دهید ، وحشت نکنید و اقدامات ساده ای را می توانید انجام دهید تا خطر بارداری و STI به حداقل برسد.

در اینجا می توانید نحوه استفاده صحیح از کاندوم مردانه (خارجی) برای محافظت در برابر خطرات ناشی از عفونت های مقاربتی (STI) از جمله HIV را دریابید ، بنابراین می توانید رابطه جنسی لذت بخش تری داشته باشید. آنها همچنین شما را از بارداری غیرمترقبه در هنگام رابطه جنسی واژن محافظت می کنند. همچنین ممکن است بخواهید برای اطلاعات در مورد نحوه استفاده از آن به صفحه کاندوم زن (داخلی) ما نگاهی بیندازید.


کاندوم چیست؟

مایعات مانند مایع منی ، مایعات واژن و خون می توانند از HIV و STI عبور کنند. کاندوم خارجی یا مردانه یک قطعه نازک از لاستیک است که در رابطه جنسی واژینال ، مقعد یا دهانی بر روی آلت تناسلی پوشیده می شود. مانعی برای جلوگیری از ورود این مایعات به بدن ایجاد می کند.


بیشتر کاندوم های نر از لاتکس (لاستیک) ساخته می شوند. اگر به این امر حساس هستید ، می توانید کاندوم های ساخته شده از پلی اورتان یا پلی اورتان تهیه کنید و یا می توانید کاندوم های داخلی را امتحان کنید که دارای خاصیت ضد آلرژی هستند بنابراین باعث تحریک پوست نمی شوند. کاندوم ها اغلب رایگان از کلینیک های بهداشت جنسی یا متخصصان مراقبت های بهداشتی هستند و در بسیاری از مغازه ها و داروخانه ها فروخته می شوند.

کاندوم 

خرید کاندوم


خرید کاندوم دهانی


خرید کاندوم خاردار


خرید کاندوم برقی


خرید کاندوم فضایی


خرید کاندوم ساگامی


خرید کاندوم از داروخانه


خرید کاندوم سایز بزرگ


خرید کاندوم عروسکی




چرا باید از آنها استفاده کنم؟

آنها واقعاً خوب کار می کنند.


در صورت استفاده صحیح ، کاندوم محافظت بسیار خوبی در برابر HIV ، بارداری و بیشتر STI ها می کند. در واقع ، آنها تنها نوع پیشگیری از بارداری هستند که شما را از گرفتن یا دادن STI نیز متوقف می کند. چند STI از طریق تماس پوستی به پوست (به عنوان مثال زگیل تناسلی) منتقل می شود ، اما کاندوم نیز خطر بسیاری از این موارد را کاهش می دهد.


اگر از کاندوم استفاده می کنید ، می توانید با اطلاع از اینکه شما و شریک زندگی تان محافظت می شوید ، از رابطه جنسی لذت ببرید و لذت ببرید.


نکات برتر در مورد استفاده از کاندوم

کاندوم ها فقط در صورت استفاده از هر بار رابطه جنسی واژینال ، مقعد یا دهان ، در برابر STI ، HIV و بارداری محافظت می کنند.

هرگز دو برابر نشود. استفاده از دو کاندوم به طور همزمان (داخلی یا خارجی) باعث نمی شود رابطه جنسی ایمن تر شود. در عوض ، خطر شکستن یا قطع شدن کاندوم را افزایش می دهد.

هر بار که رابطه جنسی دارید یا بین جنس واژن ، مقعد یا دهان حرکت می کنید ، از کاندوم جدید استفاده کنید.

قبل از اینکه شروع کنی

بررسی کنید که کاندوم ها در تاریخ موجود در بسته باشند و اطمینان حاصل کنید که از آنهایی که دارای مارک هستند (FDA ، CE ، ISO یا Kitemark) استفاده می کنید که مطابق با استانداردهای ایمنی است.

از کاندوم های پوست حیوانات استفاده نکنید زیرا آنها در برابر STI محافظت نمی کنند.

در صورت نیاز به کاندوم ها باید نزدیک باشند. بنابراین آنها را در کیف پول یا کنار تخت خود نگه دارید ، اما نه در جیب یا هرجای دیگر آنها می توانند داغ ، خرد یا آسیب دیده شوند.

بسته را با دقت باز کنید تا کاندوم پاره نشود و شکسته نشود. از دندان و قیچی خود استفاده نکنید و مراقب باشید با ناخن های تیز و جواهرات تیز باشید.

قرار دادن کاندوم

استفاده از کاندوم ساده است ، اما ممکن است شما بخواهید قبل از رابطه جنسی چند بار تمرین کنید تا آویزان آن شوید.


قبل از قرار دادن کاندوم ، آلت تناسلی مرد باید درست شود ، اما خیلی صبر نکنید. همیشه کاندوم را روشن کنید قبل از آنکه آلت تناسلی در ناحیه تناسلی شریک زندگی قرار بگیرد.

کاندوم چرخانده می شود. آن را در بالای آلت تناسلی مردانه قرار داده و در انتها کف آن را بچسبانید. با این کار از شر حباب های هوا خلاص می شوید و مطمئن شوید جایی برای مایع منی (تقدیر) وجود دارد.

کاندوم را به پایه آلت تناسلی چرخانید ، باید به راحتی بچرخد. اگر شروع به کار نادرست کرده اید یا مطمئن نیستید ، آن را برداشته و دوباره با کاندوم جدید امتحان کنید. حتی اگر مرد انزال نکرده باشد ، هنوز هم می تواند مایع منی بر روی آلت تناسلی وی وجود داشته باشد ، بنابراین از کاندوم جدید استفاده کنید.

شما می توانید بخشی از کاندوم را از قسمت پیش زمینه قرار دهید - همچنان که آن را قرار می دهید ، لمس کنید و ببوسید یا شریک زندگی خود را مجبور به انجام این کار برای شما کرد.

اینفوگرافیک نحوه استفاده از کاندوم مردانه


نحوه برداشتن کاندوم

بعد از رابطه جنسی ، کاندوم را در محل پایه آلت تناسلی نگه دارید و در حالی که آلت تناسلی مرد هنوز سخت است ، برداشت کنید. فقط وقتی کاندوم را به طور کامل خارج کردید کاندوم را خاموش کنید. اکثر مردان بلافاصله بعد از رابطه جنسی ، نعوظ خود را از دست می دهند ، بنابراین خیلی طولانی صبر نکنید تا آلت را بیرون بیاورید یا احتمال اینکه مایع منی بیرون بیاید وجود دارد یا کاندوم از بین می رود.

اگر دوباره رابطه جنسی دارید ، یا از رابطه جنسی به مقعد و واژینال یا دهان خودداری کنید ، همیشه از کاندوم جدید استفاده کنید.

در صورت خراب شدن کاندوم چه باید کرد

خیلی سخت است که کاندوم هنگام استفاده از آن شکسته شود ، اما اگر شکسته شود ، شکسته شود و یا مانند خاموش شدن کاندوم اشتباه شود ، موارد ساده ای وجود دارد که می توانید انجام دهید:


آلت را فوراً خارج کنید

تا حد امکان مایع منی (تقدیر) را حذف کنید

به آرامی قسمت بیرونی دستگاه تناسلی خود را بشویید - از شستن داخل واژن یا مقعد خود (جلوگیری از شستشو) خودداری کنید زیرا این می تواند عفونت را بیشتر گسترش دهد یا باعث سوزش شود.

اگر رابطه جنسی واژن داشته اید ، به حمام بروید و هر مایع منی را از بین ببرید

اگر برای جلوگیری از بارداری از هیچ روش پیشگیری از بارداری دیگری استفاده نکرده اید ، ممکن است نیاز به پیشگیری از بارداری اضطراری داشته باشید. 

https://sanykala.com/product-category/marriage-products/condom/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد