زندگانی

این وبلاگ در رابطه با مسائل زناشویی است

زندگانی

این وبلاگ در رابطه با مسائل زناشویی است

اختصاصی: الکسا دمی در آیکن های زیبایی مکزیکی و مجموعه جدید MAC

نوشته شده توسط هری هیل به روز شده 10 مارس ، 2020 03:06 PM EST

الکسا دمی

استیفانیا M. D'ALESSANDRO / GETTY

اگر حساب کاربری اینستاگرام خود را دارید ، احتمالاً یک چهره درخشان و سنگهای سنگهای قیمتی با الهام از الکسا دمی دیده اید. یا به جای آن ، الهام گرفته از شخصیت badass او ، مادی ، در Euphoria HBO است. دمی پس از بازی در نمایش هیت در کنار Zendaya و Hunter Schafer به سرعت به یک نماد زیبایی تبدیل شد. هرکسی که این درام نورپردازی را تاکنون ندیده باشد ، احتمالاً در زیر صخره ای زیبا قرار دارد. اکنون ، دمی با MAC Cosmetics همکاری کرده است تا بتواند یک سری از سایه های Revamped Eye ، Eye Brows Big Boost Gel Gel و Dazzleshadow Extreme را معرفی کند تا دوستداران آرایش بتوانند ظاهر مورد تایید ماددی خود را ایجاد کنند.


من از طریق تلفن Euphoria از طریق تلفن گرفتار شدم تا درباره الهام بخش زیبایی او ، خط جدید MAC Cosmetics و استعداد مخفی عجیب و غریب او صحبت کنم.



الکسا دمی مک

مک

چرا تصمیم گرفتید که برای اولین مجموعه MAC خود روی محصولات چشم متمرکز شوید و چه چیزی الهام بخش محصولاتی است که شما انتخاب کرده اید؟


الکسا دمی: "خوب ، این MAC بود - آنها پیش از این تصور کردند که می توانند برای سایه چشم های جدید باشند. من از این بابت بسیار خوشحال شدم زیرا چشم ها را دوست دارم ؛ چشم ها و لب ها نوعی چیز من هستند ، بنابراین من من دوست داشتم که همه رنگهای سایه چشم جدید را با آنها بررسی کنم. من عمدتاً بزرگ کردم فقط مژه ها را با آستر انجام می دهم یا فقط چشم ها را لمس می کردم. بنابراین بسیار جالب بود که مجبور شدم با رنگهای زیادی بازی کنم. "


لوازم آرایشی


خرید لوازم آرایشی


فروشگاه لوازم آرایشی


لوازم آرایشی مک


فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی


لوازم آرایشی و بهداشتی


محصولات آرایشی


آرایش


لیست لوازم آرایشی


لوازم آرایشی به انگلیسی


فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی


لوازم آرایشی مک


دیجی کالا لوازم آرایشی


لوازم ارایشی مارک


قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک


خرید لوازم آرایشی ارزان


نقش شما به عنوان مادی روی ایفوریا چگونه روی روال زیبایی شما تأثیر گذاشته است؟ آیا به آرایش همان روشی که قبل از نمایش انجام می دهید نزدیک می شوید؟



بعد از میلاد: "بله و نه. برای من ، روز به روز ، من واقعاً آنقدر آرایش نمی پوشم. اگر من به یک جلسه می روم یا می روم یک شام یا می روم واقعه ، من همیشه به روشی بسیار جدی به آرایش خود نزدیک می شوم و دوست دارم "نگاه چیست؟ الهام چیست؟" فکر می کنم با مادی خیلی هیجان انگیز بود زیرا مجبور شدم این همه ظاهر را که مدت هاست روی یک پوشه روی لپ تاپ خود احتکار می کنم ، بیاورم و فقط همه آنها را واقعاً انجام دهم. این مرا باز کرد تا تمام آنچه به نظر می رسد در تمام این سالها انجام داده ام انجام دهم.


بنابراین ، من حدس می زنم اکنون با آرایش خود کمی عصبانی می شوم. "


صفحه اکتشاف اینستاگرام پر است از افرادی که ظاهراً Euphoria خود را امتحان می کنند in آیا شما در ساختن آنها دست داشتید؟


بعد از میلاد: "خوب ، بله ، منظور من این است که اکثر نگاه ها فقط مربوط به عکس هایی است که من سالها در آن صرفه جویی کرده ام که می خواستم انجام دهم. قبل از شروع فصل ، من با سام ، خالق من از من پرسیدم ، "آیا می توانم از همه نگاههایی که می خواهم انجام دهم ، یک صندلی رومیزی درست کنم؟ و او مانند ، "البته" بود. بنابراین با یک صندوق خلق و خوی کامل وارد شدم remember به یاد دارم که جواهرات کمی را که در خانه ام داشتم آوردم. این یک روند بسیار همکاری بود و در تمام نگاه هایم حرف های زیادی برای گفتن داشتم.



مادر شما یک آرایشگر آرایش بود - این چه تاثیری بر تکامل زیبایی خود شما و چه چیزهایی داشت که از او آموختید؟


بعد از میلاد: "من فکر می کنم که این امر به روش های زیادی من را تحت تأثیر قرار داده است. او سرمقاله و آرایش باند زیادی را انجام داد ، بنابراین من بزرگ شدم که با دیدن همه ی این تصاویر واقعاً پیچیده و زیبا که توسط او انجام شده بود ، بزرگ شدم. چشم دودی قهوه ای با لب و لب برهنه — این قطعاً بر من تأثیر می گذارد زیرا من وسواس یک لب قهوه ای و لب برهنه دارم چیز او همیشه مراقبت از پوست بود- مثل مراقبت از پوست شما. صورت من در هر لحظه ، هر زمان مشخص ، و او واقعاً فقط در حال مخلوط شدن بود و از زیبایی پوست اطمینان می داد.


چگونه میراث مکزیکی شما در کنار مادرتان تأثیر خود را بر شیوه ادراک زیبایی گذاشته است؟


بعد از میلاد: "همه زنهای خانواده من از طرف مکزیک واقعاً زنانی زیبا و زیبا هستند. فکر می کنم بیشترین تأثیر را روی من گذاشت زیرا من واقعاً به سینمای قدیمی مکزیک علاقه مند شدم. این زیبایی واقعاً کلاسیک بود ؛ همیشه آستر بالدار و لب و پوست کاملاً تمیز. این چیزی است که من رشد کردم - بوش و بالدار.


در حال رشد ، شمایل سبک و زیبایی شما چه کسانی بودند؟


میلادی: "من به تماشای ماریا فلیکس و ایرما سرانو و همه این خوانندگان و بازیگران مشهور مکزیکی بزرگ شدم ، و به نوعی به آنها و زیبایی آنها نگاه کردم. بسیاری از زنان در فیلم مانند شارون استون در کازینو ، سارا مونترال". مطمئناً الیزابت تیلور ، خواننده و بازیگر اسپانیایی بود ، سوفیا لورن ، چر. مادونا در دهه 90 نیز بسیاری از تصاویر واقعاً شگفت انگیز را به نمایش گذاشت. این موارد معدودی هستند. "



بسیاری از افراد برای نکات زیبایی به YouTube می روند. آیا گورهای مورد علاقه خود را که دوست دارید تماشا کنید برای الهام گرفتن است؟


AD: "متأسفانه ، من آموزش های آرایش YouTube را تماشا نمی کنم. من دوست ندارم افراد دیگری را تماشا کنم ، زیرا دوست دارم چیزهایی را به تنهایی پیدا کنم و دوست دارم چیزهایی را در چهره ام امتحان کنم - زیرا کاری که شخص فقط روی صورت خود انجام می دهد ممکن است برای شما کار نکند. "


اگر در جزیره ای محصور شده اید ، برای زنده ماندن به کدام محصول زیبایی نیاز دارید؟


میلادی: "صادقانه ، احتمالاً لب. مانند براق لب روشن کننده مرطوب کننده. شما w