زندگانی

این وبلاگ در رابطه با مسائل زناشویی است

زندگانی

این وبلاگ در رابطه با مسائل زناشویی است

زوجهای مبارک: چگونه روابط خود را سالم نگه دارید


Womanizer 2GO جدیدترین ما به لیست اسباب بازی های جنسی ایمن و غیر سمی است. اما این باعث می شود فکر کنیم ، دقیقاً یک اسباب بازی ایمن یا ناامن می شود؟ آیا راهی آسان برای گفتن هنگام جلوگیری از استفاده از آنچه باید اجتناب کنید یا هنگام جستجو در چه مواردی باید جستجو کنید وجود دارد؟


اسباب بازی های بزرگسالان یکی از مواردی است که افراد هنگام امنیت از آن دست کم می گیرند. بسیاری تصور می کنند تا زمانی که خود اسباب بازی بی خطر باشد - بدون برق و قطعه قطعی نیست - پس خوب است. با این حال ، این مواد نقش مهمی در ایمنی کلی شما دارند. بعلاوه ، طیف گسترده ای از مواد وجود دارد که با ایجاد بیماری جدی مانند سرطان ارتباط دارند. دیوانه کننده ترین چیز؟ Lorax of Sex ، یک مربی آنلاین رابطه جنسی ، "مواد شیمیایی غیرقانونی در اسباب بازی های حیوانات اهلی و بازی های مخصوص بچه ها در مواردی که برای مصارف داخلی طراحی شده اند مجاز است." فقط به این دلیل که در بازار وجود ندارد ، به معنای استفاده راحت نیست.


جالب نگه داشتن

بین بچه ها ، مشاغل و تعهدات خارج از کشور ، ارتباط داشتن با شریک زندگی خود دشوار است. با این وجود دلایل خوبی برای تلاش وجود دارد. به عنوان مثال ، در یک مطالعه ، محققان دریافتند که زوجینی که کسالت خود را در هفتمین سال ازدواج خود گزارش کردند ، نه سال بعد از روابطشان رضایت کمتری داشتند.


برای جالب نگه داشتن چیزها ، برخی از زوج ها شبهای عادی را به طور منظم برنامه ریزی می کنند. حتی اگر تاریخ همیشه در حال اجاره فیلم یا رفتن به همان رستوران هستید ، حتی خرما نیز می تواند قدیمی شود. کارشناسان توصیه می کنند که از کارهای روزمره خارج شوید و چیزهای جدیدی را امتحان کنید - خواه رقصیدن ، همکلاس کردن کلاس یا بسته بندی پیک نیک بعد از ظهر.


صمیمیت همچنین یک جزء مهم روابط عاشقانه است. برخی از زوج های مشغول برنامه ریزی رابطه جنسی با قرار دادن آن در تقویم ، مفید هستند. شاید نوشتن آن با جوهر قرمز امری خودجوش نباشد ، اما کنار گذاشتن زمان برای یک ملاقات صمیمی کمک می کند تا نیازهای جسمی و عاطفی شما برآورده شود.


چه موقع باید زوجین به دنبال کمک باشند؟

هر رابطه فراز و نشیب هایی دارد ، اما برخی از عوامل نسبت به سایرین احتمال ایجاد برجستگی در یک رابطه دارند. برای مثال امور مالی و تصمیمات والدین اغلب درگیری های مکرر ایجاد می کنند. یکی از نشانه های مشکل ، تکرار نسخه های تکراری از همان مبارزه بارها و بارها است. در چنین مواردی ، روانشناسان می توانند به زوجین در بهبود ارتباطات و یافتن راههای سالم برای فراتر از درگیری کمک کنند.


لازم نیست صبر کنید تا رابطه قبل از تلاش برای تقویت اتحادیه خود نشانه های مشکل ایجاد کند. نشان داده شده است که برنامه های آموزش زناشویی که مهارت هایی از قبیل ارتباط خوب ، گوش دادن مؤثر و مقابله با تعارض را آموزش می دهند ، خطر طلاق را کاهش می دهد.


اگر می خواهید به بهبود یا تقویت روابط خود کمک شایانی کنید ، از یاب روانشناس APA استفاده کنید


منبع : sanykala