زندگانی

این وبلاگ در رابطه با مسائل زناشویی است

زندگانی

این وبلاگ در رابطه با مسائل زناشویی است

8 نکته برای بهبود روابط زن و شوهر

از آنجا که وقت خود را صرف پرورش و مراقبت از نوزاد خود می کنید ، مهم است که از رابطه خود با همسر خود غافل نشوید. اگر هر دو طرف در تلاش برای برقراری رابطه نباشند ، روابط شما با زن و شوهر ممکن است شروع به فاجعه کند.


گذراندن وقت با کیفیت در کنار همسر خود


در اینجا هشت نکته وجود دارد که چگونه می توانید رابطه خود را بهبود ببخشید:


1. یک "تاریخ رابطه" هفتگی داشته باشید


هر هفته چند ساعت رزرو کنید تا تاریخ خود را طی کنید. چنین خرما لازم نیست که خیالی باشد یا گران باشد. یک فعالیت ساده مانند بسته بندی پیک نیک یا پیاده روی در ساحل به اندازه کافی خوب است. وقت خود را صرف صحبت در مورد اتفاقات زندگی خود کنید ، جایی که روابط شما در آن جریان دارد ، یا مسائل گذشته را برطرف کنید.


2. اطمینان حاصل کنید که توجه شریک زندگی خود را قبل از صحبت در مورد یک مسئله مهم داشته باشید


به سادگی بپرسید ، "آیا این زمان خوبی برای گفتگو است؟" این واقعیتی را که شما شنیده می شود ، مشخص می کند. وقتی ذهن شریک زندگی شما در مورد دیگری است از گفتگو خودداری کنید. زمانی را برنامه ریزی کنید که هردوی شما بتوانید به همدیگر توجه غیرقابل توجهی داشته باشید. با این حال ، در مواقع بحران ، بسیار مهم است که همه چیز را کنار بگذارید و آماده گوش دادن باشید.


3. چیزهای کوچک را تسلیم کنید


تا به حال این جمله را شنیده اید: "چیزهای کوچک را عرق نکنید و به یاد داشته باشید ، این همه چیزهای کوچک است"؟ با روی کار آمدن کودک ، توجه و اولویتهای شما تغییر کرده است و موارد بزرگتر در معرض خطر قرار دارند. توجه داشته باشید که بخاطر رویکرد ساده و عاری از استرس در عشق ، از خواندن چیزهای کوچک در عشق (توسط ریچارد کارلسون و همسرش 14 ساله ، کریستین) استفاده نکنید.


4. بدون گفتن کلمات واقعی ، روش هایی برای گفتن "دوستت دارم" پیدا کن


نکاتی در مورد زنده نگه داشتن عاشقانه


اعمال تصادفی مهربانی در نشان دادن عشق به شریک زندگی تان بسیار طول می کشد. اقدامات ساده ای مانند تنظیم دستگاه قهوه برای دم کردن ، درست کردن ناهار یا باز کردن درب ماشین بسیار طولانی می رود. شما همیشه می توانید بدون دلیل زیبا باشید.


5. گفتن "من تو را دوست دارم"


ممکن است در مقایسه با نقطه شماره 4 مانند اکسی مورون به نظر برسد ، اما به شما اطمینان می دهم ، اینگونه نیست. گذشته از اینکه مهربان و ملاحظه باشید ، همیشه یادآوری و اطمینان همسرتان از عشق خود لذت بخش است. این گفته "عشق ابراز نمی شود ، عشق پذیرفته نمی شود" درست است. اگر می خواهید همسرتان از محبت شما آگاهی داشته باشد ، آنرا صحبت کنید و آن را نشان دهید.


6. احساسات خود را به روشی دوست داشتنی و سازنده برقرار کنید


اگر مایل به شریک زندگی خود نیستید ، از صحبت کردن احساسات خود به دلیل صدمه یا عصبانیت خودداری کنید. من به شما اطمینان می دهم که شما شریک زندگی خود را به نفع خودتان انجام نمی دهید. درعوض ، کینه هایی که به شما پرستار می کنید یا از عصبانی شدن از آن سرچشمه می گیرید ، تنها سمی است که به مرور زمان روابط شما را از بین می برد. راهی برای برقراری ارتباط صریح و دوستانه پیدا کنید.


7. مبارزه عادلانه


اجتناب ناپذیر است که درگیری بوجود آید. در بازی دعوا گیر نیفتید و بدون هیچ راه حل مشخصی آن را رها کنید. راه حل حل و فصل یک نزاع به صورت مثبت و سازنده است. هرگز رابطه را تهدید نکنید. با یکدیگر اسم نبرید یا یکدیگر را محاصره نکنید. قبل از اینکه بخوابید مسائل را حل کنید ، یا موافق مخالفت باشید.


8- عاشقانه رفتار کنید و احساس رمانتیک خواهید کرد


منتظر نمانید که "روحیه" مناسب و عاشقانه باشد. صحنه را تنظیم کنید ، پذیرای لمس باشید و از اینکه چگونه میل شما به طور طبیعی ظهور خواهد کرد تعجب خواهید کرد. بخشی از رمانتیک بودن مربوط به درک روشی است که دوست دارید عاشقانه شوید ، در حالی که بخش دیگر فقط در دسترس امکانات است.


با این نکات ، ممکن است خانواده شما همچنان دوست داشته باشند.


منبع :  ثانیکالا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد