زندگانی

این وبلاگ در رابطه با مسائل زناشویی است

زندگانی

این وبلاگ در رابطه با مسائل زناشویی است

چگونه همسر مناسب را برای خود انتخاب کنیم؟

چگونه شریک مناسب را برای خود انتخاب کنیم؟


ازدواج یک مسئله بسیار جدی است ، تعهد ، که در آن قند و آب با هم تبدیل به مضراب می شوند. از آنجا که مال من است و نه مال تو ، زندگی شما شروع می شود. به همین دلیل سؤال این نیست که چگونه شریک زندگی مناسبی را انتخاب کنیم ، مسئله این است که بدانیم آیا ما این خصوصیات را داریم که یک شریک زندگی خوب برای یک زندگی شاد باشیم؟


هنگام تصمیم گیری در مورد شریک زندگی مناسب ، باید بیش از دیگران به خودمان نگاه کنیم ، اما در این باره اشتباه می کنیم. چه نیازهای ما ... (بیشتر ببینید)

سوالات مرتبط در زیر و پاسخ

در انتخاب همسر خود چه احتیاط هایی باید انجام شود؟

چگونه یک شریک خوب را انتخاب کنیم؟

چگونه همسر انتخاب کنیم؟

چه شریک زندگی باید باشد

چه نوع شوهر یا همسر می خواهید؟


من به عنوان یک پسر ، در پاسخ به سؤالاتی از این نوع ، که آیا چنین سؤالاتی مربوط به پسران یا دختران است ، ماهر هستم ، فکر می کنم این دختر پرسیده است ،


سلام پسران ، این کارها باید اجرا شود!


بیایید بگوییم -



چشم کردم و عاشق شدم. اما این عشق صحیح است ، چگونه خواهیم دانست؟ آیا این همکار است که در طول زندگی از شما حمایت خواهد کرد؟ انتخاب شما درست است یا اشتباه؟ برخی موارد مشابه در اینجا گفته می شود. معنی یک رابطه واقعی و واقعی را بدانید.


غالباً یک شخص در فیلم ها می شنود که شخص خاصی در این زمین برای شما ساخته شده است. شما فقط باید شخص مناسبی را شناسایی کنید. "اما آیا تا به حال فکر کرده اید که شخصی که در حال حاضر با او هستید ، شاهزاده رویاهای شماست؟ این برای همه افراد صدق می کند ، چه کسی در یک رابطه نیست و یا در یک رابطه است.


بعد از مدت زمانی در هر رابطه ، در گوشه ای از ذهن ، این حرف را می زند که آیا من شخص اشتباهی را انتخاب کرده ام. اگر برخی سؤالاتی از این دست به ذهن شما خطور می کند ، پس قدرت و انتخاب رابطه خود را بررسی کنید. فکر کنید چه چیزی شما را در کنار هم نگه می دارد؟ زیرا زندگی در صورت هماهنگی مناسب با شریک زندگی آسان تر می شود.


راز نباید پنهان باشد

بزرگترین پایه هر رابطه اعتماد است. اگر آنقدر به شریک زندگی خود اعتماد دارید که هر راز را با آنها به اشتراک می گذارد و شریک زندگی تان تلاش جدی و صادقانه ای برای حفظ این عقیده انجام می دهد ، پس شما هر دو برای یکدیگر ساخته شده اید.


نباید از صحبت کردن دریغ کرد

در رابطه صحیح ، احساس امنیت ایجاد می شود که باعث تردید ، معضل و شک و تردید بین این دو می شود. وقتی این اتفاق بیفتد ، با هر سهولتی با سهولت صحبت می کنید. سپس این که آیا آن مربوط به مرحله دشوار کودکی شما است ، مربوط به استرس اداری یا هرگونه خاطرات بد زندگی است. اگر احساس مشترک بودن با شریک زندگی خود احساس ناراحتی نمی کنید ، به این معنی است که نمی ترسید رابطه شما بدتر شود. این بدان معناست که شما در رابطه صحیحی قرار دارید. جایی که نیازی به زندگی در زیر سایه ترس نیست.


همانطور که هست زندگی کنند ، بافت را دوست ندارند

اگر در مقابل آنها تردید ندارید ، اگر قادر هستید خود را همانطور که هستید بپذیرید ، پس به من باور کنید که شما آقای راست هستید. یعنی شما آنقدر در شریک زندگی خود گم شده اید که هیچ احساسی از خود بودن نیستید ، پس هردو برای یک زن و شوهر ساخته می شوید.


لایک و دوست نداشتن یکدیگر را درک کنید

ممکن است انتخاب شریک زندگی شما متفاوت باشد. اما به رغم انتخاب های مختلف ، مراقبت از انتخاب شما بدون گفتن آن یکی از خصوصیاتی است که یک شریک زندگی واقعی باید داشته باشد. اگر شریک زندگی تان این را درک کند ، چه احساسی خواهید داشت ، پس هیچ کس دیگری نمی تواند یک فرد بهتر از این پیدا کند. مورد فوق احتمالاً آنها را برای شما ساخته است.


نباید دارای شرایط و فشار باشد

همانطور که پنج انگشت نمی تواند یکسان باشد ، هیچ کس دو نفر هرگز نمی توانند یکسان باشند. بنابراین ، پذیرش و درک متقابل برای زندگی مشترک لازم است. با این حال ، هنگامی که در یک رابطه صحیح هستید ، پذیرش ها مانند توافق نیستند. علی رغم اینکه از یک جامعه و فرهنگ متفاوت هستید ، این نکته را مهم نمی دانید که شریک زندگی تان نسبت به برخی موارد احساسات متفاوتی دارد. حتی پس از جدایی ایدئولوژیک ، فشار برای توافق بر سر دیدگاه های شریک زندگی نمونه ای از خود است. بنابراین ، در نظر بگیرید که آیا این احساس پذیرش به طور طبیعی به شما رسیده است یا تحت هر شرایطی و یا فشار. آیا حاضرید یک عمر را با آنها بگذرانید؟ اگر بله ، پس شاهزاده رویاها را پیدا کرده اید.

منبع : ثانیکالا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد